Page 33 - Fira de Barcelona. Memòria 2011

Basic HTML Version

Salons i Congressos
32 |
33
La coincidència
del saló amb
el Gran Premi
d'Espanya de
Fórmula 1 en
el Circuit de
Catalunya,
deMontmeló,
va convertir
Barcelona en la
capital mundial
del motor
conducció 4x4, una concentració de vehicles
esportius i la sortida del ral·li de cotxes d'èpo-
ca «País del Cava».
Així mateix, el Saló de l'Automòbil de
Barcelona va acollir un ampli ventall
de jornades tècniques, conferències
i activitats per als professionals del sector,
entre elles la 8a. edició dels Premis Saló
Internacional de l'Automòbil, organitzats
conjuntament amb la Societat de Tècnics
d'Automoció.
Igual que en edicions anteriors, els dos dies
previs a l'obertura del saló al gran públic
(12 i 13 de maig) es van reservar per a premsa
i professionals, i també va celebrar-se una
nova edició de la Nit de l’Automòbil, la gran
festa barcelonina del motor que va reunir a
personalitats de la política, l'empresa
i la societat.
El saló compta amb el suport de les dues
associacions espanyoles d'automoció més
importants: l'Associació Espanyola de
Fabricants d'Automòbils i Camions (ANFAC) i
l'Associació Nacional d'Importadors d'Auto-
mòbils, Camions, Autobusos i Motocicletes
(ANIACAM); a més, es tracta de l'únic saló a
Espanya reconegut internacionalment per la
Organisation Internationale donis Construc-
teurs d'Automobiles (OICA).
+info